Subject: vastus teabenõudele
From: Külli Friedemann <[email-masked]>
To: "lootkmailee" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 11:08:08 +0300

Hea Oleg Novikov

Olete pöördunud meie poole teabenõudega 12. aprillil 2024. aastal.
Selgitame, et tervishoiuteenuse , sh vastuvõtt ja protseduuride teostamine
peab olema patsiendile privaatne ja konfidentsiaalne. Terviseamet  juhtis
Teie tähelepanu, et  protseduuriruum peaks tagama patsientide privaatsuse,
mistõttu ei tohiks see olla läbikäidav.

Terviseamet teeb otsuse ruumide sobivuse osas tegevusloa taotluse
menetluse käigus paikvaatlus järgselt. Tegevusluba väljastatakse, kui
ruumid vastavad määruses toodud nõuetele, sealhulgas kui ruumi suurused
vastavad kehtivatele üldarstiabi osutamiseks kehtestatud nõuetele.

Selgitame veelkord, et tegevusluba saab taotleda äriühing või FIE-na
tegutsev perearst. Perearst eraisikuna ei saa tegevusluba taotleda.
Üldarstiabi osutaval äriühingul võib olla mitu tegevuskohta.

Lugupidamisega

Külli Friedemann

osakonnajuhataja

tervishoiuteenuste osakond

+372 5307 6825

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.